Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Emma - 3 november 2009 14:09

.. kort kort blir det här hemma ikväll.. Bettan och jag ska baka och det ska vi göra med stil... Vem har sagt att man måste se ut som en grå mus för att man bakar ;)


Hi hi hi

Av Emma - 3 november 2009 05:44

Okej Det föddes inga kattungar i natt som jag trodde, kanske väntar hon till  i natt så att jag kan orka vara redo.. Har sovit 5 timmar inatt och det är inte nog för att jag ska må bra.. Men tror att jag ska ta ett par timmar komp idag eftersom jag inte känner mig helt hundra, kanske kan jag gå hem redan vid 11 eller 12, ska verkligen kolla det..

Sedan är det kvartsamtal kl 15:30 så då vill man ju vara pigg..


Mailade ju med djungelmannen igår och fick iaf tillslut svar att vi kanske inte kunde vara vänner pga att han visste hur mina känslor varit för honom.. Så tydligen är jag en KOKA KANIN brud, tjoho vad spännande... Han är nog den första mannen som då har fått  mig till det.. Jag vart så jävla irriterad att jag skickade ett längre och irriterat svar tillbaka.. Att troligen så hade jag inte så starka känslor för honom eftersom jag tillbringade en kväll med Lagens Långa Arm.. Att jag nu insåg det och att det kändes toppen att han träffat någon.. Det har jag inte fått svar på... Jag tror fan att den där ja vad fan man nu ska kalla honom, ville att jag skulle sitta hemma och gråta för hans skull..

Då kan man fan undra varför jag försöker att vi ska vara vänner.. Varför jag bryr mig så mycket att vi inte ska vara osams.. När han har så djävulskt dåliga tankar om mig.. Åhh va trött jag blir på mig själv..


Hoppas ni får en fantastisk dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards