Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Okej nu har jag gått ...

Av Emma - 31 januari 2010 18:44

.. från ledsen till förbannad.. Det helt sjuka i det här är att den jag trodde minst brydde sig var den som skickade ett mess...


- Vem har varit dum mot dig :S?


Då blev jag ledsen och sen vart jag arg.. Är jag så jävla snäll jämnt att folk tror att det är öppen restuarang och jourhavande kompis här hemma??? Isåfall är det fan slut med det..


Självklart säger jag inte att mina kompisar inte ställer upp på mig när jag behöver dom.. Det gör dom.. Men om jag står och lagar mat och räknar med att dom kommer så förväntar jag mig att man gör det oxå..


Dom senaste 3 veckorna har det varit allt för ofta, en massa mess om orkar inte, hörs imorgon och etc.. Åh av någon jävla anledning har jag tagit det här.. Men inte längre..


Jag har 2 val, nr 1 är att ge igen med samma mynt och sån är jag inte.. Nr 2 är att bry mig om mig.. Umgås med mig själv, göra det jag vill, när jag vill..


Nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och mysa med dottern.. Hon vart helt ställt när hon hittade mig gråtande i köket.. Men hennes svar när jag förklarade varför jag var arg/ledsen var,jaha beter man sig så som vuxen oxå?! Då kan man inte annat än skratta..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards