Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Oj vad jag inte...

Av Emma - 22 november 2009 21:15

.. skrivit ngt på länge känns det som..


I fredags var jag ju på en lunchdejt med FM, det var jättetrevligt även om det kändes lite konstigt och behöva avbryta när vi satt och hade trevligt.. Mitt under lunchen ringer Djungelmannen om min tröja... Var absolut inte pinsamt då min mobil ligger på bordet och det står att djungelmannen ringer.. *suck* Men men jag kan ju faktiskt inte styra vem som ringer på min telefon..

Sen på kvällen på fredagen så åkte jag över till min mamma och hade så himla mysigt, vi hade verkligen en hel härlig kväll tillsammans.. Sen så visade min syster mig att hon fått en minipc, en rosa en sådan som jag vill ha... Hmmmppff, hon hade fått den i förtidig julklapp av mamma.. Så såg man lite ledsen ut och så säger Mamma vad behöver du då?! Jo en tv... Så det slutade med att mamma köpte mig en ny tv 32 tum, så jäkla fin ;)... Mamma är världens underbaraste och sen måste jag ju erkänna att vi är enormt bortskämda..


I lördags så hade jag tjejmiddag här och kocken från göteborg kom upp och hälsade på.. Himla trevligt även om han säkerligen höll på att dö av allt snatter.. Men det var iaf jag, Bettan, Maggan, Sanna, kocken och min lillasyster.. Vi åt lasagne och drack en massa vin =)


Sen gick vi till lokala kvarterskrogen.. Åh får jag bara påpeka att där vinet går in går vettet ut.. Åh det var då inte jag.. För jag skötte mig exemplariskt..


Idag har jag varit i stan på lunch och sen hem till exet för att reda ut ett och annat när det gäller våran dotter.. Jisses vad barn håller på ibland.. Ja det håller jag för mig själv.. Men nu är allt utrett och det känns väldigt bra!!


Nu har vi ätit, sonen har feber och dottern ska sova!


 
 
Petra

Petra

23 november 2009 08:08

ÅÅ jag vill ockås ha en ny dator...

http://www.inspirebypetra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards