Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

God Morgon =)

Av Emma - 15 november 2009 11:11

Har haft en helt underbar kväll med Anastacia, vi åt jättegod broccoligratäng med potatis, drack gott vin och cider...


Vi facebookade och tittade på klipp på youtube, åh hur kul var inte det.... Vi skrattade så vi grät =)...


Vi pratade både härliga fantastiska minnen och väldigt tråkiga och sorgliga.. Men det är det som är så underbart, vi kan göra det å ändå hålla flaggan högt =)


Messade med FM (Emma-Pemma som bestämt namnet så vi hade tills vi hittar ngt annat) han vill att vi ska träffas igen och det gör jag gärna.. Han frågade flera gånger, för han ville att jag var säker på att ja verkligen ville... Han visste ju att jag var artig av mig och kanske sa jag ja bara därför... *skrattar*.. Nä så jäkla artig är jag faktiskt inte hi hi hi ;)


Han var på ett coktailparty igår och då blev jag uppgraderad från undersköterska till sjuksköterska *Asg*... Så han har gett mig lite mer befogenheter tror jag.. Tror att han drack lite mycket Gin & Tonic kanske ;)


Så ja det blir ju en till dejt och det ska bli jättetrevligt, men tydligen får inte jag välja film om vi ska på bio ha ha ha ha... Jag tror att det är ett klokt val ;)


Messade med Valpen/Lilleman oxå.. Ha ha ja söt är han iaf.. Men fortfarande 20 år...


Nu ska vi äta frukost!!


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards