Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under mars 2010

Av Emma - 4 mars 2010 09:50

... ingen rolig dag alls.. Somnade aldrig natten till igår utan låg i magsmärtor hela natten.. Jag testade värktabletter, vetekudde och ren jävla utmattning men inget fungerade och jag somnade in vid 4:a för att vakna strax före 5.. Ringde jobbet och sa att det var lönlöst att tro att jag skulle klara att jobba.. Somnade vid 6 igen och vaknade vid 8 i otroliga smärtor.. Under dagen blev det bättre och framåt kvällen startade det igen.. Tog en sömntablett och sov otroligt nog ett par timmar igen och gick faktiskt till jobbet!


Troligen är det ju Faster Pest som ska komma på besök.. Men komma igång det vill den inte ...


Nu jobbar jag och tänker en hel del på London som det blir imorgon med lillasyster =)


Hörs sen!

Av Emma - 2 mars 2010 08:30

.. ny dag och nya möjligheter är väl så man ska se på det!!


Jobbar ju dag idag och ska tillbringa kvällen med att äta min ugnsbakade lax med Bettan :) Sen så ska vi väl kolla lite hur vi ska göra inför resan... Kanske borde vi boka hotell den här gången med och slippa stressa på morgonen när vi ska åka :)


Idag ska jag tvätta den sista tvätten, förbereda lite för hallen.. Som kanske får sitt tak målat den här veckan.. Men väntar som sagt på ett samtal angående det... Men vi får se, känns inte som jag har lust att tjata om det.. I värsta fall får jag göra det själv, men med tanke på ryggen så vet jag att då hägrar en sjukskrivning på iaf 2 veckor.. Känner min kropp gör jag iaf..


Nej nu ska jag fixa lite hörs sen :)

Av Emma - 1 mars 2010 20:16

.. ska ju troligen med till våran härliga semester.. Men Sanna tänker inte Windsurfa, åh jag säger bara jag har 7 meter rep som jag inte är sen att använda.. Ha ha ha.. På den där jäkla brädan ska hon bara :)

Av Emma - 1 mars 2010 13:51


Hit ska vi i sommar :) ... Här ska vi lära oss att windsurfa, funderar på att filma när Bettan prövar och sen lägga ut det här.. Visserligen skulle nog hämnden bli jävlig men det kan det vara värt!!!


Förra året hade vi Byxor med texten Bitches on the run...  Nu är vi ett år äldre, klokare och visare.. Kanske borde det stå Old Ladies on a hunt :).. Men eftersom jag pratade lite strunt där när det gällde klokare och visare så blir det nog mer.... Bitches... Kanske borde vi kanske ha lika härliga tröjor som vi hade till Visby, men då är det ju bara Bettan som numera är upptagen.. Vi andra är ju så jävla lediga så det är pinsamt *asg* .. Så kanske borde stå Fri & Lycklig på våra och Fångad & Bitter på hennes *ASG*.. Nä nu var jag inte snäll!!


Skojade bara Kocken (vet att du läser här), det kommer stå kär och galen och sanslöst svartsjuk!!!!!! Ha ha ha ha..


På min ska det stå det : Så länge du Andas och är 1,85 lång så är jag game ;).. Åh i värsta fall nöjer jag mig med om du är 1,85 ;)


Pusselipuss :)

Av Emma - 1 mars 2010 00:04

.. min kväll varit fantastisk!


Jag lagade fantastiskt god mat , kyckling kryddade med lime, pressad potatis och stekta champinjoner, paprika, tomater och purjolök med lite creme fraiche.. *MUMS*


Sen vart det filmtajm : Vi hade iaf tur med vädret igen och JIddra inte med Zohan :)


Sen var det dags för barnen att sova.. Åh vi fortsatte med lite fotmassage och vin , tror att någon njöt ordentligt ;)


Så Bettan tack för att du umgicks med mig och barnen :) Många skratt var det :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards