Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Emma - 29 mars 2010 09:25

.. totalt död hela förmiddagen..


Men sen var det bara och bita i det sura äpplet och gå upp och diska efter lördagskvällen som var jättemysig :)


Hade Under Bar på middag och vi har bestämt en dejt oxå tills imorgon, det ser jag framemot.. Länge sen vi umgicks!


Idag känner jag mig som en urvriden disktrasa,, *usch*


Men direkt efter jobbet åker jag till min absolut äldsta vän och ska träffa hennes nyfödda dotter :)


Hon är född den 21 maj 76 och jag 12 juni 76, och sen den dagen jag föddes har vi varit vänner.. Våra mammor var bästa vänner, tyvärr har hennes mamma gått bort... En helt underbar kvinna!


Vi har den sortens vänskap att hörs vi inte på flera månader så är det iaf som om det var igår när vi hörs igen! Kan man tänka sig snart har vi känt varandra i 34 år :)



Den här veckan är det mycket jobb, är ledig torsd men jobbar alla andra dagar.. Helgen kommer att bli galen jobbar 9-2130 hela helgen.. Men jobbar ju med bra kollegor så vi kommer nog få en trevlig påskhelg iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards