Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Emma - 4 mars 2010 22:27

.. skratta när Fm kliver ner med hela foten i målarburken :) Sen fick jag förmånen att ha en målare i bara fillingarna :) HA HA HA..


Men han måste komma tillbaka och göra klart :)

Av Emma - 4 mars 2010 09:50

... ingen rolig dag alls.. Somnade aldrig natten till igår utan låg i magsmärtor hela natten.. Jag testade värktabletter, vetekudde och ren jävla utmattning men inget fungerade och jag somnade in vid 4:a för att vakna strax före 5.. Ringde jobbet och sa att det var lönlöst att tro att jag skulle klara att jobba.. Somnade vid 6 igen och vaknade vid 8 i otroliga smärtor.. Under dagen blev det bättre och framåt kvällen startade det igen.. Tog en sömntablett och sov otroligt nog ett par timmar igen och gick faktiskt till jobbet!


Troligen är det ju Faster Pest som ska komma på besök.. Men komma igång det vill den inte ...


Nu jobbar jag och tänker en hel del på London som det blir imorgon med lillasyster =)


Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards