Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Emma - 17 mars 2010 16:45

.. 2 väggar av fyra är klara :), Åh då menar jag helt klara, spacklade och målade.. Och jag har gjort det alldeles själv.. E så stolt så :)


Men att slippa dom 2 trasigaste väggarna klarar inte min rygg, så Mette har lovat att hjälpa mig med det den underbara Pinglan :)..


Sen Planerar jag och Mette en Glitter & Glamour middag för våra underbara tjejkompisar :).. Åh utan den glittrigaste blåsan du har kommer du inte in..


Frågan är om jag har en sådan klänning själv, skorna har jag defenetivt 17 gånger om.. Men klänning.. Hmmmm..


Längtar massor till den 27 mars :).. Vi har massa planer och vi får se om det kommer gå i lås :)


Än så länge har vi bjudit in 18 stycken tjejer och på söndag vet vi hur många som kommer..

Ovido - Quiz & Flashcards