Läser du så skriver jag!

Alla inlägg under december 2009

Av Emma - 14 december 2009 21:39

.. vad som är rätt och fel... Inget som är enkelt.. Men måste erkänna att jag betett mig så illa den sista veckan att jag skäms.. Fy fan på mig..

Av Emma - 10 december 2009 21:18

.. skulle jag kunna få hela världen.. Men jag backar.. Kan inte , går inte... Det är ett plan som inte funkar och det funkar så dåligt att jag vet inte hur jag ska hantera det...


Trodde jag kunde ta det mesta vid det här laget men ... Hatar mig själv stundtals... Men samtidigt kan jag inte göra saker för att vara snäll... Elller???

Av Emma - 10 december 2009 16:51

Ingen aning faktiskt, för jag vet fan inte vad jag håller på med... Hur svårt ska det vara?

Av Emma - 9 december 2009 20:46

.. går åt helvete.. Vems förtjänst är det???? Jo mitt.. För jag är feg, jag klarar inte det här.. Får panik i 100 nittio...


Herregud,...


Just nu sitter jag och har Bettan i halsen.. Jisses hon gör det någon annan inte kunde... *asg*



Av Emma - 8 december 2009 06:01

.. ska åka och jobba.. Önskar jag kunde få vara hemma idag.. Men icke...


Hoppas ni får en bra dag..

Av Emma - 7 december 2009 20:12

läser här längre med tanke på hur ofokuserad jag är på att skriva...


Imorgon ska jag iaf ha en dejt med FM, ska bli himla trevligt.. Han pratade om att ut och promenera men det kan han glömma.. Den här barnlediga veckan tänker jag ta det verkligen lugnt..


Planeringen ser ut så här..

Tisdag Middag med Fm

Onsdag Träffa Bettan och planera våren

Torsdag Skulle vilja gå ut och dansa, Bettan hänger du med?!

Fredag Julfest med "jobbet" (har ju blivit privatägt nu men vi är välkomna på sthlmsstad festen)

Lördag Jobba

Söndag Jobba


Hmm hur ser eran vecka ut?!

Av Emma - 5 december 2009 11:04

.. skriva.. Känns så himla tråkigt att inte hinna dela med mig...


Men veckan har som vanligt gått i ett.. Haft tjejträff och det dök upp en Fredrik, som Sanna kände... Jag har träffat honom förr med... Då blev jag kallad Amazonkvinnan *asg*


Idag åker jag till mamma med barnen jag känner att jag behöver det...


Planerar julklappar och har ändrat dag till när vi ska fira julen =).. Har inte berättat för barnen än, men det kommer bli runt den 19/20 december... Åh dom kommer bli så glada.. Så ska bjuda hit hela familjen på glögg och pepparkakor =)


Hörs lite senare hoppas jag =)


FÖrresten hur firar ni eran jul i år ?

Av Emma - 1 december 2009 23:58

..är att hitta den här bloggen om man inte vet vad man ska söka efter.. FM är nyfiken han och han letade ju upp en massa saker om mig, men den här har han inte hittat...


Hoppas hoppas iaf eftersom jag vill få möjligheten att få skriva vad jag vill... Men om du nu mot all förmodan hittar den här bloggen så håll tyst om det är du snäll.. Låt mig tro att du inte vet *S*


Sov Gott Alla

Ovido - Quiz & Flashcards