Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Emma - 29 december 2009 17:44

.. ner idag.. Har skrattat massor idag och varit i Globen på lunch med jobbet vilket var supertrevligt.. Men så fort jag börjar tänka på FM så blir jag både arg & ledsen..

Undrar om han förstår och bryr sig om att han sårat mig som person, att han kastat ut anklagelser som är så falska.. Undrar om han förstår vad konsekvenserna hade varit om min dotter sett det där inlägget, hur hade jag förklarat det?!


Jag ville verkligen ha honom som vän av den simpla anledningen att han hade så mycket att säga av intresse.. Han babblade inte en massa skit utan han pratade verkligen om sådan han hade kunskap i. Han fick mig att skratta och le när jag mådde som sämst.. Men några kärlekskänslor var det aldrig tal om, det vet alla i min närhet, inklusive min mamma..


Jag har ju för fasiken haft kontakt med andra killar, jag har bara inte berättat det för honom.. Varför vet jag inte, kanske för att han faktiskt inte frågade.. Jo han frågade om jag träffat någon mer från nätet och då sa ja nej, för det har jag inte.. Men det finns väl fler ställen än nätet att träffa killar på eller?? Sen att jag inte träffat någon av intresse spelar inte heller någon roll..


Han tycker att vi har flörtat med varandra via mess, eller han tycker jag har flörtat han har ju bara hängt på.. Men om det är att flörta ja då har jag ju verkligen flörtat både med Frasse och Lagens Långa Arm.. Skulle jag göra det om jag nu var intresserad av honom?


Jag har så svårt att släppa att han suttit med sina vänner och tagit 1 äpple + 1 äpple till och fått lingonsylt..  Ja menar jag förstår inte tankesättet hos en sådan smart person.. Eller så ville han helt enkelt ha en anledning till att bryta kontakten med mig, åh fantiserade ihop bland det värsta man kan anklaga en tjej för.. Sen att han jämför mig med sina ex som tydligen gjort så känns ju inte direkt upplyftande!!


Kan ju säga att både Bettan och Mette vart vansinniga när jag berättade om hans tilltag.. Reaktionen var ju verkligen men du tänder ju inte ens på honom och vill ju bara vara kompis.. Jo just det säg det till honom.. Bettan undrade vad han gjort med sin hjärna.. Det undrar jag oxå för det här känns inte som samma FM som jag träffade första gången.. Den här personen är inte mysig, charmerande och spännande.. Utan bara elak, spydig och falsk...

Av Emma - 29 december 2009 07:02

.. att du som den fega människa du är har raderat mig vilket jag naturligtvis borde gjort med dig så fort jag såg vad du skrivit...


Men att du springer och gömmer dig när det är du som betett dig trodde jag aldrig!!

Av Emma - 29 december 2009 01:33

.. när jag pratar med Nemo.. Han känner mig han vet att jag aldrig skulle säga ngt sådant till nån.. Han vet hur jag är.. Medans jag svär så berättar jag hela historien för honom om varför jag drog mig undan från FM efter våran natt tillsamman.


Varför har jag inte skrivit ngt här förut?? För att jag skäms över hur jag reagerade, hur jag hanterade situationen.. Att jag inte klarade av att vara ärlig, mot dig och säga vad som tryckte mig..

Men vad skulle jag säga?? Jo jag tycker så mycket om dig, men min attraktion till dig försvann samma natt som vi hade sex första och sista gången.. Jag skämdes så över min reaktion som kom, jag kände mig som en skit... Jag tyckte att det var bättre att jag sa att det var mig det var fel på än att säga att jag tycker du inte kan tillfredsställa mig..

Kanske hade jag klarat av att prata om det om du hade tyckt som mig, istället så talade du om hur bra du tyckte det var.. Det tyckte inte jag och fejkade för första gången på 1,5 år.. Dessutom hade du då frågat mig tidigare om jag brukade fejka och jag sa aldrig..  Fatta hur det kändes sen, kände mig så jävla dum..


Jag drog mig undan och du stod där ovetandes om varför, jag skyllde på allt runtomkring och du tappade intresset och det förstår jag verkligen att du gjorde, det hade jag oxå gjort!!


Jag skrev även här 17 december om att vi inte träffades längre så det var en klar historia..


Sen började vi skoj flörta via mess, tydligen där någonstans så började du få för dig att jag ville ha dig igen.. Hm du kanske borde kolla upp fakta innan du börjar tro en massa.. Men visst tyckte jag det var kul att skoja med dig och flörta men bara på skoj.. Jag vet inte hur många gånger Bettan sa till mig eller Mette, men ge honom en chans till och jag svarade nej, in attraktion till honom är totalt över.. Men jag tycker om honom som vän..


Sen kommer vi då till dom berömda messen som du anser att jag sagt att  jag är gravid!


Jag skriver  -Åh jag vill ha en bebis 

Du svarar - ??!! ok, lycka till med det :)

Jag svarar - Vill du inte vara med?

Du svarar - Känns inte som det är läge för det..


Var i helvete i dom messen står det att jag är gravid???


Men eftersom du och dina ljushuvuden till kompisar slog ihop era kloka huvuden så kom ni fram till att jag påstod att jag var gravid!

Du använde visserligen lite egenhändigt knåpad information oxå... Du fantiserade ihop att jag sagt att jag tappat ut min spiral för den funkade inte och nu hade jag haft mens..


Nej vad jag sa var att jag har inte haft mens på 3 år sen jag satte in spiralen och nu funkar tydligen inte den funktionen längre för nu har jag fått mens igen..


Är det inte lite skillnad på det???


Sen gör du det andra fina och lägger ett inlägg på facebook så alla får se och påstår att du dumpat mig och att jag då påstått att jag är gravid!!. Hur fan kan du anklaga mig för något sådant på facebook?? Så alla ser??? Har du tänkt på att jag har alla min famlij, vänner och släkt där?? Även min dotter ser min facebook .. Du tänkte aldrig så långt va???


Om du nu undrade om jag verkligen var gravid, kanske lyfta luren?? Eller du tror inte jag hade lyft telefonen och pratat med dig!!


Du talade om idag att jag sagt att du var som 14 år, jag ber om ursäkt för det för det finns nog ingen lägsta IQ eller ålder för det du just gjort!!


Jag trodde du var en av dom smartaste och snällaste killarna jag någonsin träffat jag hade upptenbarligen fel!!

Av Emma - 29 december 2009 01:20

.. arg..


FM har precis påstått på facebook så alla kunde se att jag sagt att jag är gravid och att jag sagt det för att han dumpat mig..


Jag kanske borde skriva på facebook att jag drog mig undan för att jag var tvungen att fejka med honom.. Men nej så elak är inte ens jag..


Men som sagt är egentligen inte ens förvånad eftersom 40 minuter enligt honom var 2 timmar..


Du ser jag kan oxå vara så jävla elak, skillnaden är att mina påståanden åtminstonde är sanna!!

Av Emma - 29 december 2009 00:29

Whiskeyn jag köpt till FM på båten.. Jag ruttnade på att han totalt ignorerar mig och tror att han är bättre än mig eller vad han nu tror.. Så jag la ut den på facebook och Wips så var den såld..


Han hade ingen respekt alls för att jag köpt den, inte en tillstymmelse till att hämta den så vad förväntade han sig?? Sen var det ju ändå så att jag betalat den, så han har egentligen inte förlorat ngt..


Eller jo jag tror faktiskt att han förlorar mig som vän, inte för att jag tror att han bryr sig ..

Av Emma - 29 december 2009 00:24

..druckit vin och umgåtts med massa människor..


Kan säga att jag blev uttråkad efter ett tag, hade en kille som bad mig visa "pattarna" under ungefär hela kvällen.. Han var väl sisådär 34-35 år och beteede sig som en jävla 12 åring..


Valpen var där och beteede sig bra mycket mer moget.. Men som sagt han är 20 år vad ska jag med han till??? Kan någon ge en vettig förklaring??


jag gick iaf tillslut hem så trött på idioten.. Sa inte knappt hejdå till dom andra..

Ovido - Quiz & Flashcards