Läser du så skriver jag!

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Emma - 27 december 2009 22:20

.. bra sex??


För mig handlar sex om att njuta, beröra och känna tillsammans med sin partner.. Att tillsammans göra en fantastisk resa till det underbara målet.. Men för mig skulle egentligen målet kunna utebli.. Utan det är resan dit som är så fantastiskt..

Att man kan smaka, känna, beröra och njuta av varandra så mycket utan att egentligen göra så mycket..

Att en kyssa kan få hela kroppen att rysa, att smekande fingrar kan få kroppen att skaka.. Det är början på ngt väldigt njutningsfullt.. Att få hänge sig åt varandra är inte det fantastiskt?!


För andra handlar sex om själva målet, att bara ta sig tiden att komma dit.. Att "utforska" den andra så pass att man tror att den personen är nöjd.. Eller när man vet att dom nästan suttit och planerat hela sexakten innan för att dom tror att dom då har koll.. Det är dom som inte klarar av att hänge sig åt njutningen och låta sexet vara spontant.. Åh enligt mig finns inget tråkigare.. När man tappar attraktionen för den andra åh känner att det bara ska ta slut.. Det är då man vill ta till eller tar till en fejkad orgasm bara för att få ett slut på eländet..


Det värsta som kan hände enligt mig är när den ena är jättenöjd och tillfredställd och den andra känner Aldrig mer...


Vad tycker du?

Av Emma - 27 december 2009 21:33

.. åka till Skövde och träffa någon.. Så spännande så ;)..


Borde jag åka???

Av Emma - 27 december 2009 17:37

.. bara pratar en massa..


kanske borde man ta bort dom som ändå bara stjäl energi...

Av Emma - 27 december 2009 16:06

Oj älskar rea och dessa 2 dagar har varit fulla av shopping till max!!


Jag har köpt


1 lila klänning från HM

1 Stickad lång kofta Lindex

1 Stickad kofta från DEEP

1 vringad grön tröja HM

1 par svarta satin pyjamasbyxor HM

1 snobben pyjamas HM

1 stort lakan HEMTEX

1 grå tunika Gina tricot

1 par svarta leggings Gina tricot

1 par svarta stövlar med 10 cm klack Belle shoes

1 par bruna fodrade skor Belle shoes

1 grön velour dress Millers


Sen en massa annat som läppglans, strumpbyxor, trosor, hårfärg, nagelfilar, hårspray och mycket mer =)


  

Av Emma - 27 december 2009 15:58

.. drack vi en del även om det inte var mkt.. Men så tappar man omdömet litegrann, åh förstår dagen efter att man borde ha alkolås på sin lur.. Ha ha ha.. För det som jag tar som skämt, tar tydligen någon annan illa vid sig,.. Så även igår när vi messade... Eller jag vet inte..Så nu är det slutmessat för min del, vet inte ens om jag kommer höra av mig överhuvudtaget igen.. Känns rätt lönlöst..


Har visserligen köpt en Whiskey åt honom på båten som kostade närmare 500 kr, men den har jag än så länge betalt, får väl ge bort den eller fråga om någon annan vill ha den om vi nu inte kommer höras igen


Känner mig ytterst uttråkad av honom och om han inte minns det så var det jag som drog mig undan av vissa anledningar som han inte har en aning om.. Så att jag skulle jaga honom kan han ju få tro om det är det han gör..


Helt seriöst när nästan 40 åriga män börjar bete sig som 14 åringa snmåpojkar ja då skakar jag på huvudet och gör ngt annat istället!!!



Av Emma - 27 december 2009 15:38

..Hoppas ni haft en helt underbar jul tillsammans med nära och kära!


Jag har tillbringat min Jul tillsammans med en massa familj och vänner...


Julafton åkte jag på kryssning tillsammans med mamma,farsan, syrran och hennes pappa med fru. Sen så följde en jättegammal god vän med till mig och tog med sin sambo.


Sen träffade jag Jeanette och hennes familj på båten oxå, vi hade en jätterolig kväll tillsammans!!


På juldagen så var det kareoke på båten och då sjöng Anna-Karin som är Jeanéttes syster och det var så bra!! När jag fattar hur jag ska ladda upp sådant jag filmat själv ska jag lägga upp det =)


på Juldagen när vi kom hem så gick jag faktiskt över till Hans-Åke och drack Julmust och åt skinkmackor, så jäkla gott.. Vi skulle druckit vin men skippade det!!


Igår på annandagen var jag ute med Mette på shoppingtur i haninge, handlade massa fint!! Sen hade vi vinkväll och spelade spel.. Hur kul som helst!!






Ovido - Quiz & Flashcards