Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Jag tror inte att det är min grej...

Av Emma - 30 december 2009 20:02

.. att vara mamma till en tonårstjej.. Blir ju helt knäckt av att hon totalt ignorerar mig..


Jag minns när hon var liten och var supermammig, skulle bara mysa med sin mamma.. Pussas och kramas..


Nu får man knappt ett Hej när hon kommer hem eller ett Hej då när hon går..


När jag ringer för att fråga ngt så suckar och stönar hon om att hon inte har tid eftersom hon umgås med vänner.. Eller så kollar hon ngt livsviktigt på datorn, som absolut inte kan vänta..


När hände förändringen?!


När gick jag från att vara världens viktigaste person i hennes liv till att vara någon hon bor med..


När går det tillbaka att man blir lite intressant igen..


Jag försöker fråga saker så att vi ska ha ngt att prata om.. Men eftersom jag är så Ocool så fattar jag ju ingenting.. Dessutom har hon ett privatliv..   

 
 
Ingen bild

Mikela

30 december 2009 20:15

Hehe då kan du vänta till det stadiet Felicia befinner sig i nu, hon är aldrig hemma och när hon är hemma så är det bara surt och otrevligt..Det är ett par pissiga år nu vi måste igenom som föräldrar till tonårstjejer men det är bara att bita ihop och känna att vi är inte ensamma, det är så här med girls i den här åldern..tänk positivt, du har EN tjej, sen är du klar, jag har TRE....

 
Ingen bild

Emma

30 december 2009 20:21

Ja jag ska absolut inte ha fler tjejer... Bättre med pojkar dom blir bara mammigare och mammigare.. (Kan jag ju försöka intala mig själv) :)

 
Alexandra

Alexandra

30 december 2009 20:47

du får också ha en bra kväll! :)
Jag vet precis vad hon går igneom och hur jobbig man tycker att sin mamma kan vara, men de går över :) Lycka till med allt!

http://alexandrabrunander.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

30 december 2009 23:42

Förstår precis hur du har det. Har nu en "fjortis" som anser sig göra precis som hon vill och önskar (tror hon) och det tar enormt på krafterna. Inte gör det saken lättare med en sambo som ofta påpekar "har varit där, det blir värre" *SUCK*

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards