Läser du så skriver jag!

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Som dom flesta..

Av Emma - 30 december 2009 15:13

.. så känner jag att det nya året ska innebära mer träning än vad det här året gjort..


Så från och med 1 januari ska det bli en stor skillnad på hur det funkar hemma hos mig... Jag tänker inte köpa ngt gymkort då jag vet hur det slutar, att det ligger sen i plånboken och så händer inget.. Nej jag ska istället ut på promenader, minska portionerna och sen så ska jag ha en vit månad igen, jag hade ju det sept-okt och jag mådde som en prinsessa under den tiden så jag ska göra det igen..


Så från den 11 januari till den 6 februari så är det vit månad som gäller.. Varför jag väljer den 6 är för att jag då har arbetskompisarna på middag och det kan vara trevligt med ett glas vin  


Sen funderar jag på att köpa Zumbafitness, det verkar så jäkla roligt.. Att dansa sig i form och dessutom få en bättre kordination, det är fasiken inte helt fel  .. Så det står på min lilla önskelista just nu..

Är det någon som provat Zumba?!


Så jag börjar alltså den 1 Januari med promenader igen och den vita månaden börjar 11 januari   

Någon som hänger på?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 maj 2010 18:24

.. på fejjan är ändrad...     Ni hittar det på http://babesontour.blogg.se ...

Av Emma - 9 maj 2010 13:16

.. att man hittar mig igen på http://babesontour.blogg.se för det är där jag hänger nu :) ...

Av Emma - 3 maj 2010 19:59

... med Bettan idag och vi har bestämt oss för att börja skriva tillsammans igen på våran gamla blogg http://babesontour.blogg.se ... Saknar att skriva med henne och det var roligare att göra det tillsammans...   Så nu ska jag kolla om jag kommer...

Av Emma - 3 maj 2010 13:34

snart..               Så här står det om maten på hotellet, vilket låter helt fantastiskt!   Med All Inclusive går du aldrig till sängs på tom mage – tvärtom! På Jasmine Resort kan du avnjuta din frukost på...

Av Emma - 3 maj 2010 10:42

.. folk att svara om dom kommer att komma på våran fest..   Man har fram tills den 10 juni på att svara och hittils har av 160 inbjudna, 31 tackat ja och 4 tackat nej.. Ska bli intressant och se hur många vi blir..   Längtar verkligen.. Men f...

Ovido - Quiz & Flashcards